tirsdag 29. januar 2013

Reklame


 Jeg brukte disse to bildene til min reklame, en hamburger og McDonald sin logo.

I tillegg satt jeg inn fire bilder av meg:
 
Resultatet mitt ble slik :
Jeg har skapt romvirkning ved å gjøre noen av 'figurene' mindre.
Det er et humoristisk bilde og veldig lekent. Det er klare farger, og det ser veldig friskt ut, og det var derfor jeg valgte akkurat det bakgrunnsbildet. Den lilla toppiecen er en fin kontrast.
Jeg valgte engelsk tekst fordi at McDonalds er en internasjonal fastfood-kjede.
Reklamen appelerer til matelskere og kan virke på folk i alle aldre.Rekalmen skiller seg litt ut, fordi det er få som leker i maten, i steden for å leke med maten. Dette var et bevisst valg, sammen med å få maten til å virke strørre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar